jacek.ad jacek.ad
1402
BLOG

Panie Artymowicz Ktoś tu kłamie?

jacek.ad jacek.ad Rozmaitości Obserwuj notkę 7

 

Prof. Artymowicz opiniodawcą prokuratury

Taki oto tytuł umieściła Niezależna.pl.Mnie jednak interesuje odpowiedź pana prof.Artymowicza na pewną nieścisłość w jego lub Prokuratury Wojskowej wypowiedzi.Przytoczę cytat z Niezależnej:

"Na blogu prof. Artymowicza znaleźliśmy wpis: „Wyjaśniam też kwestie WPO: sam się zgłosiłem, dostałem potem oficjalną prośbę na podstawie jakichś tam paragrafów o przekazanie źródeł mojej wiedzy i opinii. I tyle. Mam status nie żadnego biegłego, bo to inny stopień wtajemniczenia, ani świadka, bo to też inny stosunek prawny, tylko niezależnego opiniodawcy”.

Inna sprawa, że to, co napisał prof. Artymowicz, stoi w sprzeczności ze stanowiskiem NPW wyrażonym przez kpt. Marcina Maksjana w oficjalnym komunikacie: „Prokuratura wojskowa przyjęła zasadę, że nie zasięga opinii ekspertów, naukowców, którzy publicznie prezentują swoje wnioski, poglądy na temat przyczyn, okoliczności i przebiegu katastrofy”.

Chciałem zapytać pana prof.Artymowicza w Salonie24 znanym jako you-know-who o samopoczucie po ewidentnym pstryczku w nos ze strony NPW.

 

 

Żródło:niezalezna.pl/41757-prof-artymowicz-opiniodawca-prokuratury

jacek.ad
O mnie jacek.ad

Jestem niespotykanie spokojnym człowiekiem,ale ironia i sarkazm pomagają mi znosić głupotę innych.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości